MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Wednesday, February 20, 2013

3 Variasi Penggayaan Pasu

ComelComel
 
Ringkas Berketrampilan
Ringkas Berketrampilan
 
Nyaman dan Segar
Nyaman dan Segar
 
1. Comel
Punyai tarikan tersendiri, tumbuhan hidrokultur Aglaonema Treubiií atau nama saintifiknya Aglaonema commutatum. Digandingkan bersama pasu telus pandang bersaiz kecil sebegini, hasilnya pasti tidak kaku, malah ruang tampil lebih berseri-seri. Dilengkapkan dengan baby jelly pada ruang pasu berbaki yang membantu penyerapan air, pasu kecil ini tampak comel dan menyerlah. Ia sesuai dijadikan pelengkap rak aksesori dan dijadikan hiasan tambahan di sudut tertentu.
 
2. Ringkas Berketerampilan
Pasu bersaiz sederhana dengan dominasi rona putih sebegini pastinya lebih menyerlah dengan pelengkap bunga rona merah terang. Spesies tumbuhan hidup ini dikenali sebagai kekwa atau nama santifiknya Gerbera jamesonii. Sesuai digayakan di meja konsol diruang tamu mahupun riasan tambahan pada meja makan.
 
3. Nyaman & Segar
Tanaman mahupun tumbuhan hijau sinonim dengan sifat pemilik yang teliti dan cintakan ketenangan. Tidak
hairanlah, ia dijadikan hiasan tambahan yang menjadi kemestian pada kediaman. Tidak terkecuali, spesies tanaman Alocasia White Vein atau Alocasia Reginula ini. Biarpun digandingkan dengan pasu biasa seumpama ini, ruang pasti tampak kekal menawan. Bertindak sebagai penyeri tambahan, ia sesuai diletakkan di ruang tamu mahupun meja makan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia