MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Friday, March 15, 2013

Akses PERCUMA Pangkalan Data Atas Talian (Online Databases)

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia,

Sukacita dimaklumkan bahawa Perpustakaan Negara Malaysia (PNM) sentiasa berusaha untuk menyediakan bahan-bahan bacaan yang berkualiti kepada pengguna perpustakaan. Bagi mencapai hasrat itu, PNM telah mengambil inisiatif dengan melanggan pangkalan data atas talian (online databases) dan PNM menawarkan akses percuma kepada semua kakitangan dan pengguna perpustakaan jabatan kerajaan. 

Selaras dengan kemajuan prasarana ICT semasa, kesemua pangkalan data ini juga boleh diakses dengan peranti mudah alih seperti komputer riba, tablet dan telefon pintar (smart phones). Pangkalan data atas talian ini juga telah disediakan di dalam blog ini dan sila lihat di kotak sebelah. 

Sekian, terima kasih.

"Ilmu Pemangkin Kejayaan"

Yang menjalankan tugas,

(JAMILAH BINTI SAILILLAH)
Ketua Unit Pusat Sumber Dan Dokumentasi,
Cawangan Pentadbiran, Bahagian Pengurusan,
Ibu Pejabat, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia