MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Tuesday, October 27, 2020

Sipnosis Buku : Niaga Online

Sipnosis Buku : Niaga Online

Pengarang : Saliyati Suhaimi
Penerbit : Alaf 21 Sdn Bhd
ISBN : 978-983-124-485-2

Sipnosis : 
Ledakan teknologi maklumat telah membawa satu fenomena baru yang melanda masyarakat dunia iaitu berniaga di internet. Melihat kepada kejayaan individu-individu yang berjaya meraih pendapatan lumayan dan mencapai status jutawan internet, maka ramai yang memasang angan-angan untuk berjaya seperti mereka.

Namun, banyak juga impian yang tinggal angan-angan kerana kekurangan maklumat yang berkaitan dengan cara untuk berniaga di internet.

Menariknya buku ini, pembaca akan diajar secara langkah demi langkah untuk membuat perniagaan di internet. Usah khuatir atau beranggapan bahawa buku ini hanya sesuai untuk dibaca oleh mereka yang memang berpengetahuan dalam bidang IT sahaja. Yang pasti, buku ini sesuai untuk dibaca oleh segenap lapisan masyarakat tanpa mengira umur, bangsa ataupun agama. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia