MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Tuesday, October 27, 2020

Sipnosis Buku : Menjadi Pemimpin Super

Sipnosis Buku : Menjadi Pemimpin Super

Pengarang : Farid Poniman, Indrawan Nugroho, Jamil Azzaini
Penerbit :   PTS Professional Publishing Sdn Bhd
ISBN : 978-967-369-018-3

Sipnosis :
Rahsia MENJADI PEMIMPIN SUPER diselidiki dengan mendalam melalui prinsip KUBIK LEADERSHIP bagi memastikan kita mampu menggunakannya demi mencapai kehidupan yang lebih baik. Hal ini kerana dunia sekarang masih belum mampu menyelesaikan pelbagai masalah yang kita hadapi. Ibarat ubat bius yang diberikan, ia hanya dapat menghilangkan kesakitan buat sementara waktu sahaja. Buku ini menawarkan penyelesaian yang lebih mudah dan menyasarkan terus kepada akar permasalahan serta menyembuhkan penyakitnya.

KUBIK LEADERSHIP berkongsi rahsia alam dan kehidupan dalam bentuk rumusan yang mudah. Apabila kita mempraktikkannya langkah demi langkah, kejayaan dan kecemerlangan hidup dapat dimiliki! Prinsip ini juga memberi pencerahan baru dengan :

  • Menerangkan tugas kita sebagai GARDU EPOS
  • Prinsip To Be, To Have dan Valensi dalam diri kita
  • Menggabungkan Prinsip Tuhan, Prinsip Alam dan Prinsip Manusia

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia