MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Thursday, January 31, 2013

Gambar-Gambar Gerai Jualan Majalah Terpakai

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia,

Unit Pusat Sumber Dan Dokumentasi, Cawangan Pentadbiran Bahagian Pengurusan JBPM buat pertama kalinya telah mengadakan jualan majalah terpakai di ruang legar lobi di Ibu Pejabat, JBPM pada 31 Januari 2013 bersempena dengan hari perhimpunan tahunan JBPM.

Pelbagai majalah terpakai telah disediakan dan ramai pelanggan yang terdiri daripada kakitangan JBPM serta orang ramai telah mengunjungi gerai jualan kami. Majalah yang berharga dengan RM1.00 sehingga RM5.00 telah menarik minat pelanggan untuk membeli dan ada di antara majalah terpakai telah habis dijual.

Insya Allah di lain tahun kami akan adakan lagi gerai jualan majalah terpakai.. Terima kasih tidak terhingga kepada pelanggan yang telah sudi membeli majalah terpakai daripada kami...

Berikut adalah beberapa gambar gerai jualan kami.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia