MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Wednesday, January 25, 2017

Informasi laluan kontra Terowong Genting Sempah


ANIH Berhad akan menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan dalam Terowong Genting Sempah selama 60 hari dari jam 8 pagi hingga 5 petang bermula 10 Januari 2017. Oleh itu, laluan kenderaan dalam Terowong Genting Sempah akan ditutup selama 9 jam sehari bagi memberi laluan kepada pelaksanaan kerja berkenaan. Laluan kontra akan diaktifkan sepanjang tempoh kerja tersebut.

Laluan dalam terowong akan dibuka semula seperti biasa dari jam 6 petang hingga 7 pagi.

Di bawah adalah jadual penutupan lorong dalam Terowong Genting Sempah untuk rujukan pengguna:


Untuk makluman, kerja-kerja penyenggaraan akan dihentikan pada cuti musim perayaan Tahun Baru Cina dan Thaipusam.

ANIH Berhad menasihatkan pengguna lebuh raya supaya mematuhi papan tanda serta arahan yang diberikan petugas dilokasi.

Untuk sebarang maklumat, sila ikuti medium komunikasi seperti Facebook di Lebuhraya Pantai Timur dan laman Twitter di @LPTTrafik bagi mengetahui status dan keadaan terkini serta isu-isu lain di sepanjang jajaran lebuh raya KLK dan LPT 1.

Pengguna juga dinasihatkan untuk mengikuti akaun laman sosial LPT untuk merancang perjalanan. Mesej peringatan turut di paparkan menerusi papan tanda elektronik (VMS) di sepanjang lebuh raya bagi membolehkan pengguna membuat persediaan awal.

ANIH Berhad mengucapkan terima kasih atas perhatian dan kerjasama dari semua pengguna lebuh raya. Kesulitan kini adalah untuk keselesaan di masa hadapan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia