MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Monday, June 3, 2019

Memo Makluman : Penutupan perpustakaan sempena cuti Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera. Salam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Berprestasi Tinggi, Cepat dan Mesra.

YAS Dato'/YS Dato'/Tuan/Puan,

Bersempena dengan cuti Hari Raya Aidilfitri, Unit Pusat Sumber Dan Dokumentasi akan ditutup pada 4 Jun sehingga 7 Jun 2019 dan akan beroperasi semula pada 10 Jun 2019. Untuk pembekalan surat khabar bahagian akan dihentikan sementara pada tarikh tersebut dan akan dibekalkan semula pada 10 Jun 2019.

Sehubungan dengan itu, kami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua warga kerja JBPM seluruh Malaysia dan berhati-hatilah semasa pulang ke kampung halaman masing-masing. 




No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia