MAKLUMAN PENTING!! Sila maklum pada kami sekiranya anda telah bertukar ke mana-mana tempat pertukaran bagi pengemaskinian data ahli anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

JUDUL BUKU TERKINI

Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural Natural

Thursday, April 20, 2017

Larian Bersama Bomba



larian bomba


Sempena Sambutan Hari Anggota Bomba Tahun 2017, Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Kuala Lumpur akan menngajurkan Larian Bersama Bomba kali ke 15 tahun 2017 yang merupakan acara tahunan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia.

Larian Bersama Bomba Tahun 2017 ini akan menggunakan vanue/tempat yang sama seperti tahun-tahun terdahulu iaitu Dataran Merdeka, Kuala Lumpur dimana ianya akan diadakan pada 06 Mei 2017 hari Sabtu.

Larian Bersama Bomba 2017 membawa tema “Bersama Mencegah Kebakaran” dan juga “Bantu Bomba untuk Membantu Anda” adalah dengan harapan untuk menarik penyertaan dari semua lapisan masyarakat di seluruh negara dan terdapat pelbagai aktiviti sampingan serta pameran akan diadakan pada hari tersebut.

Penyertaan Larian Bersama Bomba 2017 dibuka kepada 9 kategori dan yuran penyertaan adalah sebanyak RM 30 (Kategori A-G) manakala sebanyak RM 20 bagi kategori H&J


Setiap penyertaan akan diberikan T-Shirt larian dan juga sijil penyertaan sekiranya Berjaya menamatkan larian mengikut kategori penyertaan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen / cadangan anda...


Perpustakaan, Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia